Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКосар, Н. С.-
dc.contributor.authorСарапін, Т. В.-
dc.contributor.authorКузьо, Н. Є.-
dc.date.accessioned2014-02-06T15:35:13Z-
dc.date.available2014-02-06T15:35:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКосар Н. С. Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств / Н. С. Косар, Т. В. Сарапін, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 47–53. – Бібліографія: 20 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23185-
dc.description.abstractПроаналізовано основні підходи до визначення суті концепції холістичного маркетингу, розглянуто основні складові цього виду маркетингу. Визначено передумови та проблеми реалізації холістичного маркетингу для підприємств України. Проаналізовано особливості використання різних типів CRM-систем як вітчизняного, так і іноземного виробництва. Обґрунтовано необхідність впровадження цього програмного продукту як ефективної умови втілення сучасних маркетингових концепцій у діяльність організацій. The basic approaches of determination of essence of conception of the holistic marketing are analyzed, the basic constituents of this type of marketing are considered. The preconditions and problems of realization of the holistic marketing for the enterprises of Ukraine are determined. The features of the use of different types of the CRM-systems of both domestic and foreign production are analysed. The necessity of introduction of this software product as effective condition of embodiment of modern marketing conceptions in activity of organizations is argued.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectхолістичний маркетингuk_UA
dc.subjectлатеральний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг партнерських відносинuk_UA
dc.subjectвнутрішній маркетингuk_UA
dc.subjectінтегрований маркетингuk_UA
dc.subjectCRM - системиuk_UA
dc.subjectholistic marketinguk_UA
dc.subjectlateral marketinguk_UA
dc.subjectsocial ethical marketinguk_UA
dc.subjectmarketing partnershipsuk_UA
dc.subjectinternal marketinguk_UA
dc.subjectintegrated marketinguk_UA
dc.subjectCRM - systemuk_UA
dc.titleКонцепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeThe concept of holistic marketing in the activity of domestic enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №769

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-47-53.pdf237.16 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.