Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23167
Title: Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства
Other Titles: Method of planning, evaluation and control of efficiency of publicities charges of enterprise
Authors: Глібчук, В. М.
Bibliographic description (Ukraine): Глібчук В. М. Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства / В. М. Глібчук // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : [збірник наукових праць] / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 50-55. - (Вісник / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка" ; № 748). - Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: реклама
конкурентоспроможність
ефективність
методика
планування
контролювання
оцінювання
advertising
competitiveness
efficiency
method
planning
evaluation
control
Abstract: Досліджено поняття «реклама» в сучасній науці, обґрунтовано важливість здійснення рекламної діяльності для підвищення конкурентоспроможності підприємства та запропоновано методику планування, оцінювання і контролювання витрат на рекламу, використання якої дасть змогу підприємству оптимально сформувати бюджет рекламної кампанії та досягти бажаної економічної ефективності рекламних заходів. In the article it is investigational concept «advertising» in modern science, grounded importance of realization of publicity activity for the increase of competitiveness of enterprise and the method of planning, evaluation and control of charges is offered on advertising the use of which will enable to the enterprise optimum to form the budget of publicity campaign and to attain the desired economic efficiency of promotional purposes.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23167
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №748

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-50-55.pdf165.17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.