Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23167
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлібчук, В. М.-
dc.date.accessioned2014-02-06T14:55:55Z-
dc.date.available2014-02-06T14:55:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГлібчук В. М. Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства / В. М. Глібчук // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : [збірник наукових праць] / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 50-55. - (Вісник / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка" ; № 748). - Бібліографія: 12 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23167-
dc.description.abstractДосліджено поняття «реклама» в сучасній науці, обґрунтовано важливість здійснення рекламної діяльності для підвищення конкурентоспроможності підприємства та запропоновано методику планування, оцінювання і контролювання витрат на рекламу, використання якої дасть змогу підприємству оптимально сформувати бюджет рекламної кампанії та досягти бажаної економічної ефективності рекламних заходів. In the article it is investigational concept «advertising» in modern science, grounded importance of realization of publicity activity for the increase of competitiveness of enterprise and the method of planning, evaluation and control of charges is offered on advertising the use of which will enable to the enterprise optimum to form the budget of publicity campaign and to attain the desired economic efficiency of promotional purposes.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectконтролюванняuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.titleМетодика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMethod of planning, evaluation and control of efficiency of publicities charges of enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №748

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-50-55.pdf165.17 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.