DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Борисов, В. В. | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-21T08:32:33Z | - |
dc.date.available | 2013-11-21T08:32:33Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21925 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз етнокультурного виховання учнів і визначено специфіку регіоналізації його змісту. Доведено, що засвоєння національних культур в режимі діалогу в полікультурному середовищі є важливим засобом розвитку особистості, збагачення духовного світу людини, бо сприяє формуванню особистого культурно-історичного розуміння світу. The article analyzes the ethnic and cultural upbringing and specificity regionalization of its contents. It is shown that the assimilation of national cultures in dialogue mode in a multicultural environment is an important means of personal development, enrichment of the human mind, for personal promotes cultural and historical understanding of the world. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | регіоналізація | uk_UA |
dc.subject | духовний світ | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | regionalization | uk_UA |
dc.subject | the spiritual world | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.title | Специфіка регіоналізації змісту етнокультурного виховання учнів | uk_UA |
dc.title.alternative | Specific content regionalization ethnocultural education students | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези
|