Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/21668
Title: Феноменологічне й модельне означення поняття “коефіцієнт опору коченню” колеса транспортної машини
Authors: Гащук, П. М.
Нікіпчук, С. В.
Bibliographic description (Ukraine): Гащук П. М. Феноменологічне й модельне означення поняття “коефіцієнт опору коченню” колеса транспортної машини / П. М. Гащук, С. В. Нікіпчук // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2013. – № 759 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – С. 16-25. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Проналізовано аналітичні засоби спрощеного тлумачення явища деформування колеса транспортної машини, які дають можливість змістовно пов’язати у цілісну систему коефіцієнт опору коченню колеса, радіус кочення, динамічний радіус, коефіцієнт проковзування, в’язке тертя у масиві колеса, деформівність і гістерезність матеріалу шини тощо. Кожна з наведених примітивних моделей може стати змістовно “багатшою”, якщо її у відповідний спосіб удосконалити чи уточнити. There are analyzed analytical means of simplified interpretation of a vehicle wheel deformation phenomenon, which enable us to meaningfully link the coefficient of wheel rolling resistance, rolling radius, dynamic radius, slippage coefficient, viscous friction in the wheel array, deformability and hysterability of the tyre material, etc. into a comprehensive system. Each of the presented primitive models can become significantly "richer" if it is improved and specified.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21668
Content type: Article
Appears in Collections:Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2013. – № 759

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4-16-25.pdf443.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.