Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/16890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадько, В. І.-
dc.contributor.authorБала, Р. Д.-
dc.date.accessioned2013-02-27T10:39:25Z-
dc.date.available2013-02-27T10:39:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРадько В. І. Роль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язок / В. І. Радько, Р. Д. Бала // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 350–351. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16890-
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleРоль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
215-Radko-350-351.pdf140.55 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.