Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/14655
Title: Сугестивні властивості означень у рекламному тексті
Authors: Конюхова, Любов
Bibliographic description (Ukraine): Конюхова Л. Сугестивні властивості означень у рекламному тексті / Любов Конюхова // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 206–207. – Бібліографія: 1 назва.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: suggestion
suggestive qualities
personal pronouns
reflexive pronoun
imperative mood verbs
qualifier
language units with national-cultural component
Abstract: The language of advertising texts is analyzed, the words of suggestive qualities are found out, the mechanism of their influence on consumer is explained.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14655
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2012). – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
97_206-207_maket-ena-ntb(099).pdf156.06 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.