Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/14655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонюхова, Любов-
dc.date.accessioned2012-09-26T11:29:39Z-
dc.date.available2012-09-26T11:29:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКонюхова Л. Сугестивні властивості означень у рекламному тексті / Любов Конюхова // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 206–207. – Бібліографія: 1 назва.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14655-
dc.description.abstractThe language of advertising texts is analyzed, the words of suggestive qualities are found out, the mechanism of their influence on consumer is explained.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectsuggestionuk_UA
dc.subjectsuggestive qualitiesuk_UA
dc.subjectpersonal pronounsuk_UA
dc.subjectreflexive pronounuk_UA
dc.subjectimperative mood verbsuk_UA
dc.subjectqualifieruk_UA
dc.subjectlanguage units with national-cultural componentuk_UA
dc.titleСугестивні властивості означень у рекламному текстіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2012). – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
97_206-207_maket-ena-ntb(099).pdf156.06 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.