Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/13934
Title: Споживча мотивація покупки товарів селективного попиту
Other Titles: Consumers motivation of purchase of selective demand commodities
Authors: Касян, С. Я.
Лукасевич, Ю. В.
Bibliographic description (Ukraine): Касян С. Я. Споживча мотивація покупки товарів селективного попиту / С. Я. Касян, Ю. В. Лукасевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 240–247. – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: мотивація
товари селективного попиту
емоційні та раціональні мотиви
психологія впливу
motivation
selective demand commodities
emotional and rational reasons
psychology of influence
Abstract: Наведено результати практичного дослідження мотивів поведінки споживачів на основі методу опитування, а саме анкетування. Проведене дослідження дало змогу зробити висновки щодо виконання завдань зі стимулювання придбання товару споживачами. Дослідження закладає основу для подальших пошуків стосовно аналізу мотивації покупки товарів селективного попиту. In the article are considerate some results of practical research of consumer behavior reasons on basis method of survey of consumers, namely questionnaire. The conducted research permitted to make conclusions about decide some questions on stimulation of consumers to purchase a commodity. In addition, this research creates basis for subsequent searches in relation to the analysis of motivation of purchase of the commodities of selective demand.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13934
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35_240-247_Vis_727_Menegment.pdf302.55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.