Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/13934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасян, С. Я.-
dc.contributor.authorЛукасевич, Ю. В.-
dc.date.accessioned2012-08-27T11:25:48Z-
dc.date.available2012-08-27T11:25:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКасян С. Я. Споживча мотивація покупки товарів селективного попиту / С. Я. Касян, Ю. В. Лукасевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 240–247. – Бібліографія: 13 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13934-
dc.description.abstractНаведено результати практичного дослідження мотивів поведінки споживачів на основі методу опитування, а саме анкетування. Проведене дослідження дало змогу зробити висновки щодо виконання завдань зі стимулювання придбання товару споживачами. Дослідження закладає основу для подальших пошуків стосовно аналізу мотивації покупки товарів селективного попиту. In the article are considerate some results of practical research of consumer behavior reasons on basis method of survey of consumers, namely questionnaire. The conducted research permitted to make conclusions about decide some questions on stimulation of consumers to purchase a commodity. In addition, this research creates basis for subsequent searches in relation to the analysis of motivation of purchase of the commodities of selective demand.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectтовари селективного попитуuk_UA
dc.subjectемоційні та раціональні мотивиuk_UA
dc.subjectпсихологія впливуuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectselective demand commoditiesuk_UA
dc.subjectemotional and rational reasonsuk_UA
dc.subjectpsychology of influenceuk_UA
dc.titleСпоживча мотивація покупки товарів селективного попитуuk_UA
dc.title.alternativeConsumers motivation of purchase of selective demand commoditiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35_240-247_Vis_727_Menegment.pdf302.55 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.