Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11722
Title: Методологічні засади німецької філософської педагогіки
Authors: Одарченко, Микола
Bibliographic description (Ukraine): Одарченко М. Методологічні засади німецької філософської педагогіки / Микола Одарченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 550 : Філософські науки. – С. 51–55. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: переживання
цінність
смисл
об’єктивний дух
форми життя
перспективізм
affects
values
sence
objective spirit
forms of life
perspectivism
Abstract: Розглядаються методологічні засади філософської педагогіки та стверджується, що вони ґрунтуються на філософії культури, філософській антропології та методологічній герменевтиці школи В. Дільтея. In the article deals with the methodology of philosophic pedagogy and is considered that it is based on philosophic culture, philosophic antropology and on W. Diltey’s school.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11722
Content type: Article
Appears in Collections:Філософські науки. – 2006. – №550

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.