https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11514
Title: | Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань |
Authors: | Носенко, Е. Л. Салюк, М. А. |
Bibliographic description (Ukraine): | Носенко Е. Л. Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань / Е. Л. Носенко, М. А. Салюк // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 8–12 жовтня 2011 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 32–37. – Бібліографія: 8 назв. |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | семантична пам'ять множинність репрезентації інформації перекодування semantic memory multiple forms of information representation recoding |
Abstract: | Розглянуто принципи, на які доцільно спиратись при розробці навчальних матеріалів із застуванням сучасних комп’ютерних технологій: 1) урахування закономірностей збереження інформації у семантичній пам’яті людини; 2) спирання на множинність форм репрезентації інформації у свідомості; 3) орієнтація на майбутню реальну професійну діяльність при моделюванні бази виконавчих знань. The paper presents the description of the principles to be accounted for when designing teaching materials for the computer-assisted instruction:1) considering the regularities of the semantic human memory related to the information retention; 2) accounting for the multiple forms of mental representation of knowledge; 3) using professionally–oriented cases for developing executive knowledge. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11514 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.