Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11514
Title: Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань
Authors: Носенко, Е. Л.
Салюк, М. А.
Bibliographic description (Ukraine): Носенко Е. Л. Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань / Е. Л. Носенко, М. А. Салюк // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 8–12 жовтня 2011 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 32–37. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: семантична пам'ять
множинність репрезентації інформації
перекодування
semantic memory
multiple forms of information representation
recoding
Abstract: Розглянуто принципи, на які доцільно спиратись при розробці навчальних матеріалів із застуванням сучасних комп’ютерних технологій: 1) урахування закономірностей збереження інформації у семантичній пам’яті людини; 2) спирання на множинність форм репрезентації інформації у свідомості; 3) орієнтація на майбутню реальну професійну діяльність при моделюванні бази виконавчих знань. The paper presents the description of the principles to be accounted for when designing teaching materials for the computer-assisted instruction:1) considering the regularities of the semantic human memory related to the information retention; 2) accounting for the multiple forms of mental representation of knowledge; 3) using professionally–oriented cases for developing executive knowledge.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11514
Content type: Article
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf656.53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.