https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11514
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носенко, Е. Л. | - |
dc.contributor.author | Салюк, М. А. | - |
dc.date.accessioned | 2012-02-14T11:20:50Z | - |
dc.date.available | 2012-02-14T11:20:50Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Носенко Е. Л. Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань / Е. Л. Носенко, М. А. Салюк // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 8–12 жовтня 2011 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 32–37. – Бібліографія: 8 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11514 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто принципи, на які доцільно спиратись при розробці навчальних матеріалів із застуванням сучасних комп’ютерних технологій: 1) урахування закономірностей збереження інформації у семантичній пам’яті людини; 2) спирання на множинність форм репрезентації інформації у свідомості; 3) орієнтація на майбутню реальну професійну діяльність при моделюванні бази виконавчих знань. The paper presents the description of the principles to be accounted for when designing teaching materials for the computer-assisted instruction:1) considering the regularities of the semantic human memory related to the information retention; 2) accounting for the multiple forms of mental representation of knowledge; 3) using professionally–oriented cases for developing executive knowledge. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | семантична пам'ять | uk_UA |
dc.subject | множинність репрезентації інформації | uk_UA |
dc.subject | перекодування | uk_UA |
dc.subject | semantic memory | uk_UA |
dc.subject | multiple forms of information representation | uk_UA |
dc.subject | recoding | uk_UA |
dc.title | Принципи і прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.