Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюльчак, P. С.-
dc.contributor.authorШуліченко, А. Є.-
dc.contributor.authorЛановенко, М. С.-
dc.contributor.authorСопільник, Р. Л.-
dc.date.accessioned2012-02-09T10:52:40Z-
dc.date.available2012-02-09T10:52:40Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationОсобливості “розміщення товарів” на українському телебаченні / З. С. Люльчак, А. Є. Шуліченко, М. С. Лановенко, Р. Л. Сопільник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 359–363. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11452-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасне трактування поняття “продакт плейсмент”, особливості становлення українського телебачення та можливості використання “розміщення товару” на ньому. Запропоновано класифікацію телепроектів та груп товарів, які доцільно в них розміщувати. Розглянуто комерційний ефект від використання “продакт плейсменту”. The modern notion of “product placement”, features of development of Ukrainian television and possibilities of using “commodity placement” on the television were analyzed in this article. The classification of television projects and groups of products that should be placed there were proposed. The commercial effect of the use of “product placement” was also reviewed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectінструменти системи маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subject“продакт плейсмент”uk_UA
dc.subjectтелебаченняuk_UA
dc.subjectтелепроектиuk_UA
dc.titleОсобливості “розміщення товарів” на українському телебаченніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
61.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.