Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, М.-
dc.date.accessioned2012-02-09T10:44:52Z-
dc.date.available2012-02-09T10:44:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМороз М. Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми / М. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 392–398. – Бібліографія: 21 назвa.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11448-
dc.description.abstractДосліджено напрями застосування сайтів соціальних мереж в просуванні продукту і досліджено процеси, які відбуваються під час підготовки і реалізації головної проблеми компанії – формування сприйняття клієнтом торгової марки, залучення нових клієнтів і здійснення повторних закупівель. In the article the directions to use social networking sites to promote products and investigated the processes that take place during the preparation and implementation of the core problem - the perception of the client brand, attract new customers and repeatpurchases ofuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectсайти соціальних мережuk_UA
dc.subjectінструменти просуванняuk_UA
dc.subjectрекламне зверненняuk_UA
dc.subject“Brand Entertainment”uk_UA
dc.subjectWord-of-mouth маркетингuk_UA
dc.subjectsocial networking sitesuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectadvertising appealsuk_UA
dc.subject“Brand Entertainment”uk_UA
dc.subjectWord-of-Mouth Marketinguk_UA
dc.titleРеклама в соціальних мережах – сутність і дилемиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.