Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/1141
Title: Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств
Authors: Дубодєлова, А. В.
Юринець, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Дубодєлова А. В. Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 489–493. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: маркетинг
інновації
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
marketing
innovations
competitiveness
competitive advantages
Abstract: Проаналізовано причини необхідності та проблеми застосування маркетингового інструментарію в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств в умовах пришвид- шеного розвитку ринкової економіки. Розроблено теоретичний підхід до маркетингового забезпечення інноваційних проектів вітчизняних підприємств. Reasons of necessity and problem of application of marketing tool are analyzed in innovative activity of domestic enterprises in the conditions of пришвидшеного development of market economy. The methodical going is developed near the marketing providing of innovative projects of domestic enterprises.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1141
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №628

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
77.pdf139.96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.