Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/1141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубодєлова, А. В.-
dc.contributor.authorЮринець, О. В.-
dc.date.accessioned2009-09-08T11:24:24Z-
dc.date.available2009-09-08T11:24:24Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationДубодєлова А. В. Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 489–493. – Бібліографія: 10 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1141-
dc.description.abstractПроаналізовано причини необхідності та проблеми застосування маркетингового інструментарію в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств в умовах пришвид- шеного розвитку ринкової економіки. Розроблено теоретичний підхід до маркетингового забезпечення інноваційних проектів вітчизняних підприємств. Reasons of necessity and problem of application of marketing tool are analyzed in innovative activity of domestic enterprises in the conditions of пришвидшеного development of market economy. The methodical going is developed near the marketing providing of innovative projects of domestic enterprises.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.titleПроблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №628

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
77.pdf139.96 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.