Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11322
Title: Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства
Authors: Захарчин, Г. М.
Bibliographic description (Ukraine): Захарчин Г. М. Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 43-47. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: організаційна культура
маркетингова субкультура
ціннісні ринкові орієнтири
соціально-етичний маркетинг
гармонізація
стандарти поведінки
соціальне партнерство
корпоративний імідж
organizational culture
marketing subculture
socialethics marketing
Abstract: The necessity of forming of marketing subculture is reasonable as a component organizational culture of enterprises; signs, functions and principles of marketing subculture, are distinguished; her role is reflected in stimulation of necessities of humanism character and distribution of practice of the socialethics marketing; directions of development of marketing subculture are described, the basic valuable-regular elements of marketing subculture are marked. Обґрунтовано необхідність формування маркетингової субкультури як складової організаційної культури підприємств; виділено ознаки, функції та принципи маркетингової субкультури; висвітлено її роль у стимулюванні потреб гуманістичного характеру та поширенні практики соціально-етичного маркетингу; охарактеризовано напрями розвитку маркетингової субкультури, зазначено основні ціннісно-регулятивні елементи маркетингової субкультури.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11322
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.