Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахарчин, Г. М.-
dc.date.accessioned2012-01-25T12:42:17Z-
dc.date.available2012-01-25T12:42:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗахарчин Г. М. Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 43-47. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11322-
dc.description.abstractThe necessity of forming of marketing subculture is reasonable as a component organizational culture of enterprises; signs, functions and principles of marketing subculture, are distinguished; her role is reflected in stimulation of necessities of humanism character and distribution of practice of the socialethics marketing; directions of development of marketing subculture are described, the basic valuable-regular elements of marketing subculture are marked. Обґрунтовано необхідність формування маркетингової субкультури як складової організаційної культури підприємств; виділено ознаки, функції та принципи маркетингової субкультури; висвітлено її роль у стимулюванні потреб гуманістичного характеру та поширенні практики соціально-етичного маркетингу; охарактеризовано напрями розвитку маркетингової субкультури, зазначено основні ціннісно-регулятивні елементи маркетингової субкультури.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectмаркетингова субкультураuk_UA
dc.subjectціннісні ринкові орієнтириuk_UA
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk_UA
dc.subjectгармонізаціяuk_UA
dc.subjectстандарти поведінкиuk_UA
dc.subjectсоціальне партнерствоuk_UA
dc.subjectкорпоративний іміджuk_UA
dc.subjectorganizational cultureuk_UA
dc.subjectmarketing subcultureuk_UA
dc.subjectsocialethics marketinguk_UA
dc.titleМаркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.