Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject territory

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2011Обґрунтування доцільності створення спеціальності “урбаністика та просторова організація території”Хром’як, Й. Я.; Габрель, М. М.; Лисяк, Н. М.Article2011Обґрунтування доцільності створення спеціальності “урбаністика та просторова організація території”Хром’як, Й. Я.; Габрель, М. М.; Лисяк, Н. М.
2012Організація територій на засадах комплексного ведення кадастрових робітЛудчак, Оксана ЄвгенівнаAutoreferat2012Організація територій на засадах комплексного ведення кадастрових робітЛудчак, Оксана Євгенівна
27-Dec-2017Особливості побудови брендингу країни: сучасні теоріїКорчагіна, Оксана; Куцевська, Ольга; Korchagina, Oksana; Kucevskaja, Olga; Корчагина, Оксана; Куцевская, Ольга; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (м. Старобільськ)Article27-Dec-2017Особливості побудови брендингу країни: сучасні теоріїКорчагіна, Оксана; Куцевська, Ольга; Korchagina, Oksana; Kucevskaja, Olga; Корчагина, Оксана; Куцевская, Ольга
26-Feb-2018Особливості функціонально-планувальної організації та ландшафтного благоустрою територій духовно-реколекційних центрів угкцГолубчак, К. Т.; Holubchak, K.; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and GasArticle26-Feb-2018Особливості функціонально-планувальної організації та ландшафтного благоустрою територій духовно-реколекційних центрів угкцГолубчак, К. Т.; Holubchak, K.
2011Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осібТрач, О. Ю.; Карий, О. І.Article2011Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осібТрач, О. Ю.; Карий, О. І.