Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/12308
Title: Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб
Authors: Трач, О. Ю.
Карий, О. І.
Bibliographic description (Ukraine): Трач О. Ю. Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб / О. Ю. Трач, О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 182–187. – Бібліографія: 23 назви.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Keywords: імідж
бренд
репутація
територія
організація
особа
image
brand
reputation
territory
organization
person
Abstract: Нідставі аналізу літературних джерел розглянуто питання формування іміджу, бренду та репутації для осіб, організацій та територій, визначено спільні та відмінні риси понять “імідж”, “бренд” та “репутація”. Крім того, надано рекомендації щодо успішного використання іміджу, бренду та репутації для розвитку організацій, територій та окремих осіб. The issue of forming the image, brand and reputation for individuals, organizations and territories are discussed based on the analysis of literary sources, common and distinguishing features of the concepts of "image", "brand" and "reputation" are identified in the article. Furthermore, the recommendations on successful application of image, brand, and reputation for development of organizations, territories and individuals are submitted.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12308
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2011. – №706

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
025_Іmіdzh brend ta reputac_182_187_706.pdf434.8 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.