Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject product

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
22-Nov-2018Functional model of information system of facility’s business activitiesSynko, Anna; Burov, Yevhen; Lviv Polytechnic National UniversityConference Abstract22-Nov-2018Functional model of information system of facility’s business activitiesSynko, Anna; Burov, Yevhen
2009Nanostructural superconducting materials for fault current limitaters and cryogenic electrical machinesPrikhna, T.; Gawalek, W.; Sokolovsky, V.; Kozyrev, А.; Savchuk, Ya.; Sergienko, N.; Moshchil, V.; Vajda, J.; Kosa, J.article2009Nanostructural superconducting materials for fault current limitaters and cryogenic electrical machinesPrikhna, T.; Gawalek, W.; Sokolovsky, V.; Kozyrev, А.; Savchuk, Ya.; Sergienko, N.; Moshchil, V.; Vajda, J.; Kosa, J.
23-Dec-2017Peculiarities of ecological labeling of goods in UkraineKholiavka, Liliia; Olishevs'ka, Oleksandra; Lviv Polytechnic National UniversityConference Abstract23-Dec-2017Peculiarities of ecological labeling of goods in UkraineKholiavka, Liliia; Olishevs'ka, Oleksandra
2012Дослідження особливостей і тенденцій розвитку вітчизняного ринку склопрозорих конструкційНаконечна, Т. В.; Петецький, І.; Сопільник, Р. Л.; Саталкін, С. С.Article2012Дослідження особливостей і тенденцій розвитку вітчизняного ринку склопрозорих конструкційНаконечна, Т. В.; Петецький, І.; Сопільник, Р. Л.; Саталкін, С. С.
2010Маркетингово-логістичний підхід до дистрибуції в діяльності видавничого підприємстваП’ясецька-Глушак, А.Article2010Маркетингово-логістичний підхід до дистрибуції в діяльності видавничого підприємстваП’ясецька-Глушак, А.
2010Можливість пристосування територіального продукту до очікувань цільових ринків методом стратегічної рефлексіїРавскі, М.Article2010Можливість пристосування територіального продукту до очікувань цільових ринків методом стратегічної рефлексіїРавскі, М.
2011Стандартизація на рівні маркетингових дослідженьМорозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л.Article2011Стандартизація на рівні маркетингових дослідженьМорозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л.
20-Jun-2017Створення цінності для клієнтаСтець, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Article20-Jun-2017Створення цінності для клієнтаСтець, О. М.
2012Теоретичні аспекти оцінювання рівня конкурентоспроможності товаруКулиняк, І. Я.; Демків, О.-І.Article2012Теоретичні аспекти оцінювання рівня конкурентоспроможності товаруКулиняк, І. Я.; Демків, О.-І.
2010Теоретичні, дидактичні та практичні основи управління маркетингомГерасимчук, В. Г.Article2010Теоретичні, дидактичні та практичні основи управління маркетингомГерасимчук, В. Г.