Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject advertisement

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2012Використання інформаційних ресурсів у відділі соціально-економічної літератури: маркетингове дослідженняСєдая, Марина СергіївнаPresentation2012Використання інформаційних ресурсів у відділі соціально-економічної літератури: маркетингове дослідженняСєдая, Марина Сергіївна
2013Моніторинг використання інформаційних ресурсів – потреба часуГолубка, Ж. Р.Article2013Моніторинг використання інформаційних ресурсів – потреба часуГолубка, Ж. Р.
2010Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвиткуКара, Н. І.; Трач, О. Ю.; Заяць, Р. Я.Article2010Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвиткуКара, Н. І.; Трач, О. Ю.; Заяць, Р. Я.
2010РИНОК РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ ТА НІМЕЧЧИНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУР.Я. Заяць, О.Ю. Трач РArticle2010РИНОК РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ ТА НІМЕЧЧИНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУР.Я. Заяць, О.Ю. Трач Р
2016Роль вербальних та невербальних засобів в рекламіЛевченко, ЛесяArticle2016Роль вербальних та невербальних засобів в рекламіЛевченко, Леся