Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33342
Title: Роль вербальних та невербальних засобів в рекламі
Authors: Левченко, Леся
Bibliographic description (Ukraine): Левченко Л. Роль вербальних та невербальних засобів в рекламі / Леся Левченко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 136–137. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: discourse
verbal and nonverbal means of the discourse
advertisement
information
Abstract: The article is devoted to the question of the usage of verbal and nonverbal means of discourse in the advertisement. It is investigated how verbal and nonverbal means of the discourse influence on the way in which advertisement reaches its objectives. The way how it works is also revealed and observed. Different types of advertisement are analyzed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33342
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2016). – 2016 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
60-136-137.pdf363.05 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.