Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject 339.138

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 29
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
26-Feb-2019Marketing communications as a necessary prerequisite for efficient work of a philharmonyKaryy, O.; Protsak, K.; Prosovych, O.; Lviv Polytechnic National UniversityArticle26-Feb-2019Marketing communications as a necessary prerequisite for efficient work of a philharmonyKaryy, O.; Protsak, K.; Prosovych, O.
24-Feb-2020Methodology of marketing vs methodology of social and economic researchChlipała, P.; Cracow University of EconomicsArticle24-Feb-2020Methodology of marketing vs methodology of social and economic researchChlipała, P.
2017The choice of languages forwebsite of organizations in case ofmultilingual customersUgolkov, I.; Karyy, O.; Lviv Polytechnic National UniversityArticle2017The choice of languages forwebsite of organizations in case ofmultilingual customersUgolkov, I.; Karyy, O.
31-Jan-2006Вдосконалення розвитку товарних бірж з використанням елементів маркетингу і логістикиДудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Стецович, О. Ю.; Львівський державний аграрний університетArticle31-Jan-2006Вдосконалення розвитку товарних бірж з використанням елементів маркетингу і логістикиДудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Стецович, О. Ю.
2002Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах-Article2002Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах-
2002Використання логістичного управління в дистрибуційній діяльності підприємстваМамчин, Р. О.; Демчук, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Article2002Використання логістичного управління в дистрибуційній діяльності підприємстваМамчин, Р. О.; Демчук, В. Є.
1-Mar-2005Державне регулювання маркетингової діяльності вищих навчальних закладівЛялюк, А. М.; Луцький кооперативний технікумArticle1-Mar-2005Державне регулювання маркетингової діяльності вищих навчальних закладівЛялюк, А. М.
1-Mar-2005Деякі питання маркетингу в системі менеджменту інноваційних підприємствКурінний, О. В.; ДНДГП “Хімтехнологія”Article1-Mar-2005Деякі питання маркетингу в системі менеджменту інноваційних підприємствКурінний, О. В.
23-Feb-2010Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінокІлляшенко, С. М.; Сумський державний університетArticle23-Feb-2010Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінокІлляшенко, С. М.
26-Feb-2018Концепція маркетингу територій в розвитку зеленого туризмуФігун, Н. В.; Пастернак, О. І.; Національний університет “Львівська політехніка”; ДУ “Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України”Article26-Feb-2018Концепція маркетингу територій в розвитку зеленого туризмуФігун, Н. В.; Пастернак, О. І.