Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/43054
Title: Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах
Bibliographic description (Ukraine): Дубодєлова A. B. Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах / A. B. Дубодєлова, О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 29–32. – Бібліографія: 5 назв.
Conference/Event: Логістика
Issue Date: 2002
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів
UDC: 339.138
Number of pages: 29–32
Abstract: Узагальнено теоретичні положення та визначені сфери застосування методів аналізу напрямів бізнесу промислового підприємства для обґрунтування планових рішень у сфері маркетингу. The theoretical positions and the spheres of application of the business directions analysis methods for a justification of plan solutions in marketing are defined.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43054
Copyright owner: © Дубодєлова A. B., Стернюк О. Б., 2002
References (Ukraine): 1. Вествуд Дж. Маркетинговый план. - СПб: Питер,2001. - 256 с. 2. Голубков Е.П. Основы маркетинга - М.: Финпресс, 1999. - 656 с. 3. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. - СПб: Питер,2001. - 256 с. 4. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К.: КНЕУ, 1998. - 152с. 5. Рубен Р., Боровиков О. В. Використання АВС-аналізу в сфері маркетингу // Маркетинг і реклама. - 1999. - №1(29). - С. 39 - 45.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2002. – №446

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7_29-32.pdf121.03 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.