Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject 339.13

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
26-Feb-2019Study of the current conditions and prospects of dairy production development in UkraineKubrak, N.; Kuzo, N.; Kosar, N.; Stepan Gzhytskyi National University of Veterinary Medicine and Biotechnologies; Lviv Polytechnic National UniversityArticle26-Feb-2019Study of the current conditions and prospects of dairy production development in UkraineKubrak, N.; Kuzo, N.; Kosar, N.
1-Mar-2005Вплив маркетингового середовища на місце торговельних підприємств споживчої кооперації в обслуговуванні населенняБасій, Н. Ф.; Львівська комерційна академіяArticle1-Mar-2005Вплив маркетингового середовища на місце торговельних підприємств споживчої кооперації в обслуговуванні населенняБасій, Н. Ф.
26-Feb-2019Обґрунтування маркетингової політики інтернет-комунікацій виробників кухонних меблів в УкраїніКосар, Н. С.; Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Kosar, N.; Chypak, A.; Kuzo, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityArticle26-Feb-2019Обґрунтування маркетингової політики інтернет-комунікацій виробників кухонних меблів в УкраїніКосар, Н. С.; Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Kosar, N.; Chypak, A.; Kuzo, N.
26-Feb-2018Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Article26-Feb-2018Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.
1-Mar-2005Реалізація концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії підприємств хімічної галузіШевцова, Г. З.; Сєвєродонецький технологічний інститут Східноукраїнського національного університету ім. В. ДаляArticle1-Mar-2005Реалізація концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії підприємств хімічної галузіШевцова, Г. З.