Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербатюк, Б. І.-
dc.contributor.authorЗвягін, В. М.-
dc.date.accessioned2011-06-16T12:30:26Z-
dc.date.available2011-06-16T12:30:26Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЩербатюк Б. І. Кондуктометричні вимірювання під час досліджень вентиляції приміщень на гідромоделях/ Б. І. Щербатюк, В. М. Звягін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 520 : Теорія і практика будівництва. – С. 195–200. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9934-
dc.description.abstractРозглянуто застосування кондуктометричного методу для вимірювання концент- рацій водяних розчинів солей при гідравлічному моделюванні вентиляції приміщень. Розроблено вимірювальний перетворювач із занурювальною електролітичною коміркою, який дозволяє перетворювати опір комірки в напругу постійного струму і проводити її реєстрацію. Наведено результати досліджень кондуктометричного пристрою та його характеристики. Questions of application conductivity a method for measurement of concentration of substances are considered at hydraulic modeling ventilation of premises. The measuring converter with electrolytic a cell which allows to transform the measured resistance of a cell to a voltage of a direct current is developed. Results of researches developed conductivity devices and his characteristics are resulted.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleКондуктометричні вимірювання під час досліджень вентиляції приміщень на гідромоделяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Теорія і практика будівництва. – 2004. – №520

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf2.52 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.