Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9903
Title: Деякі підходи до формування інфраструктури товарного ринку в Україні
Authors: Васильців, Т. Г.
Мамчин, Р. О.
Bibliographic description (Ukraine): Васильців Т. Г. Деякі підходи до формування інфраструктури товарного ринку в Україні / Т. Г. Васильців, Р. О. Мамчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 293–296. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2000
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Дана стаття розглядає деякі підходи до формування маркетингової інфраструктури товарного ринку в Україні. З метою розв’язання цієї проблеми на прикладі лікеро-горілчаної галузі аналізується конкретна можливість створення Торгового дому, який би представляв інтереси виробників лікеро-горілчаної галузі Львівського регіону, а також версія об’єднання виробників, дистриб’юторів та інших організацій у холдинги. This article examines some approaches of forming a goods marketing infrastructure in Ukraine. Just for solving this problem on liquer and vodka branch example is examining a concrete possibility of creating a Trading House which would represent an interests of liquer and vodka branch producers of Lviv region and also a version of uniting producers, distributors and other organisations to Holding.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9903
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59.pdf969.98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.