Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрусів, С. В.-
dc.contributor.authorСтрутинський, Т. І.-
dc.date.accessioned2011-06-16T11:16:36Z-
dc.date.available2011-06-16T11:16:36Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationАндрусів С. В. Транспорт як об’єкт маркетингових досліджень / С. В. Андрусів, Т. І. Струтинський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 290–292. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9902-
dc.description.abstractРозглянуто можливість підходу до організації-постачальника транспортних послуг як до об’єкта маркетингу. Охарактеризовані можливі цілі та обґрунтовано необхідність маркетингових досліджень з метою визначення портфеля замовлень для транспортної організації. Звернено увагу на можливі методи при виборі стратегії розвитку згаданих організацій із врахуванням факторів зовнішнього середовища. The possibility of approach to the transport service supplier-company as to the object of marketing is described in this paper. The possible aims are characterized and the necessity of marketing research for backlog determination are grounded. The possible methods of strategy determination and the influenced external factors were taken to the consideration.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleТранспорт як об’єкт маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58.pdf747.24 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.