Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКороль, Б. О.-
dc.date.accessioned2011-06-16T11:03:01Z-
dc.date.available2011-06-16T11:03:01Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationКороль Б. О. Інтерпретація зв’язку між комплексом маркетинг-мікс і кінцевими результатами діяльності підприємств / Б. О. Король // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 275–281. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9892-
dc.description.abstractУ статті розглядається методологія і результати комплексного аналізу впливу маркетингових дій промислового підприємства, оптимізація витрат для компонентів маркетинг-мікс і тенденції їхнього впливу на остаточні результати діяльності. Враховуються іноземні й українські публікації з питань ефективності маркетингу. This graduation paper considers the methodology and results of general analysis of the industrial enterprise marketing activity, the optimization of expenditures for marketing-mix components and their influence on final activity results as well as the methods of these expenditures planing and prognosing. There is also taken in view the foreign and ukrainian economists publications in the question of marketing efficiency.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleІнтерпретація зв’язку між комплексом маркетинг-мікс і кінцевими результатами діяльності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
55.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.