Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9891
Title: Маркетинговий підхід до управління якістю продукції
Authors: Кузимчак, І. А.
Bibliographic description (Ukraine): Кузимчак І. А. Маркетинговий підхід до управління якістю продукції / І. А. Кузимчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 272–275. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2000
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: У статті розглянуті проблеми, що виникають в управлінні якістю, аспекти маркетингу продукції, важливі з погляду забезпечення її якості, визначені причини, що перешкоджають впровадженню методів стратегічного маркетингу на сучасному етапі; пояснюється роль маркетингу в управлінні якістю. Problems, which appeared in quality management, aspects of product marketing, from point of view of ensuring its quality; reasons, which prevent from strategic marketing methods now, were considered in the article; the role of marketing in quality management was explained.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9891
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.