Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГронська, Н. С.-
dc.date.accessioned2011-06-08T11:28:57Z-
dc.date.available2011-06-08T11:28:57Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationГронська Н. С. Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу / Н. С. Гронська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління. – С. 85–89. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9766-
dc.description.abstractРозглянуто методологічні засади і методи обертової асиметрії та участі служб і відділів промислового підприємства у розв’язанні завдань маркетингу, які покладено в основу методики, що підлягає апробації у відкритому акціонерному товаристві "ЛАМП". The methodological principles both methods of turnaround asymmetry and definition of a level of harmonious participation of services and departments of the industrial enterprise in the decision of the tasks of marketing are considered which are fixed in a basis of a technique, which is subject to approbation in open joint-stock company "LАMP".uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleЗастосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2004. – №507

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.