Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДяк, М. Б.-
dc.date.accessioned2011-06-01T14:59:53Z-
dc.date.available2011-06-01T14:59:53Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationДяк М. Б. Планування та організування маркетингового дослідження / М. Б. Дяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 264–270. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9539-
dc.description.abstractПодано рекомендації щодо оптимізації здійснення маркетингового дослідження, його планування та організування на прикладі вітчизняних підприємств-виробників ламп-фар, розроблені на основі результатів проведеного аналізу. Увага акцентується на умовах підвищення конкурентоспроможності підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. The article includes the improvement recommendations of the marketing research process, its planning and organizing for the Ukrainian manufacturers of the sealed beam lamps. The perfection is based on the marketing analysis results. The overview of the competitiveness conditions for the companies is also a matter of great importance in this scientific work.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleПланування та організування маркетингового дослідженняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2003. – №484

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44.pdfОсновна стаття2.02 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.