Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорбаль, Н. І.-
dc.date.accessioned2011-05-27T19:14:03Z-
dc.date.available2011-05-27T19:14:03Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationГорбаль Н. І. Вплив перехідного етапу розвитку економіки в Україні на здійснення рекламної діяльності / Н. І. Горбаль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 104–109. – Бібліографія: 12 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9173-
dc.description.abstractДосліджується вплив перехідного етапу економіки в Україні на рекламний процес. Виявлено, що вплив достатньо суттєвий. Висуваються пропозиції щодо регулювання рекламної діяльності. In the article the impact of the transition period on the advertising process in Ukraine is analised. It is found to be quite significant. It was proposed that advertisers in general are not willing to perform new tasks, advertising is regulated in “high-low” manner, advertising budgeting methods are mainly of arbitrary type and advertising is rated to be of low efficiency.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleВплив перехідного етапу розвитку економіки в Україні на здійснення рекламної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.