Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9160
Title: Об’єкти маркетингового аналізу на підприємстві
Authors: Дубодєлова, А. В.
Стернюк, О. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Дубодєлова А. В. Об’єкти маркетингового аналізу на підприємстві / А. В. Дубодєлова, О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 188–190. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2000
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: В даній роботі розглядається сукупність факторів зовнішнього і внутрішнього середовища, які є об’єктами маркетингового аналізу. Описуються підходи до управління маркетинговою діяльністю залежно від характеристик чинників зовнішнього середовища. Обґрунтовується необхідність виявлення сильних та слабких сторін діяльності підприємства для виявлення маркетингових можливостей та оцінки ринку. The factors of the external and internal environment, which are the objects of marketing analysis, are presented in this paper. The marketing activity management approaches depending on external environment factors are described. The necessity of firm strength and weakness exposure for marketing opportunities and market evaluation is grounded.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9160
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf760.95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.