Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/8367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSzlapka, M.-
dc.date.accessioned2011-04-13T07:50:00Z-
dc.date.available2011-04-13T07:50:00Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationSzlapka M. Quantitative methods in the process of segmentation / M. Szlapka // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 360–369. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8367-
dc.description.abstractУ статті наведено основні припущення щодо здійснення сегментації клієнтів і кількісні методи, що використовуються при цьому. Визначено методи перевірки статистичних гіпотез для визначення статистичної значущості досліджуваних параметрів. Для того щоб уникнути дублювання інформації та спростити розподіл одержувачів на однорідні групи визначено, що може бути використаний аналіз співвідношення параметрів. При визначенні однорідних класів - сегментів покупців, застосовуються методи ієрархічного групування і розподілу. Незалежно від ієрархічних методів застосовуються також графічні методи, методи площі та щільності, оптимізація ітераційних методів та спільний аналіз. In the article the fundamental assumptions of conducting the process of segmentation of customers and quantitative methods helpful in its realization are presented. The methods of the verification of statistical hypotheses enable determining the statistical relevance of the studied parameters. In order to avoid the redundancy of the information and to simplify the distribution of recipients into homogeneous groups, the analysis of the correlation of parameters can be used. In defining homogeneous classes -segments of buyers, the methods of hierarchical grouping and distribution are applied respective of hierarchical methods. The graphic, area and density methods, as well as terative optimization and conjoint analysis are also applied.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleQuantitative methods in the process of segmentationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2009. – №657

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56.pdf220.09 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.