Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/8351
Title: Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань
Authors: Берко, А.
Висоцька, В. А.
Михайлов, О.
Bibliographic description (Ukraine): Берко А. Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань / А. Берко, В. Висоцька, О. Михайлов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 672 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 7-17. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: контент
інтелектуальна
система
Intellectual
System
Publishing
global
Marketing
комерції
публікації
Abstract: Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інтелектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань. The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Onlin Publishing was proposed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8351
Content type: Article
Appears in Collections:Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – 2010. – №672

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02.pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.