Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/8295
Title: Процес формування конкурентної стратегії на прикладі видавництва «Підручники & посібники»
Authors: Шпилик, С. В.
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. В. Процес формування конкурентної стратегії на прикладі видавництва «Підручники & посібники» / С. В. Шпилик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 124–131. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: У боротьбі за ринки і на ринках важливе значення мають базові конкурентні стратегії – стратегії, що обумовлюють поведінку на ринку, використання суб’єктами бізнесу своїх переваг у боротьбі за здобуття, утримання, розширення ринкових позицій. Зроблено спробу сформувати комплекс конкурентних стратегій на прикладі видавничого підприємства. In fight for the market and on the marked a base competitive strategies have great importance – a strategies, which condition the behaviour on the market, use by the subjects of business their own advantage in fight for reception, deduction, expansion of market positions. In article is made attempt to form the complex competitive strategy on example of the publishing enterprise.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8295
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2009. – №657

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf219.2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.