Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7957
Title: Матиматична модель оцінювання впливу комп'терних ігор та геометричних форм на свідомість людини
Authors: Конишева, Н.
Bibliographic description (Ukraine): Конишева Н. Математична модель оцінювання впливу комп'ютерних ігор та геометричних форм на свідомість людини / Н. Конишева // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 663 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 263-270. – Бібліографія: 19 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Об’єкт дослідження – різні геометричні форми, зокрема ті, що впливають на свідомість людини. Також об’єктом дослідження є ступіть впливу цих фігур на людину. Мета роботи – дослідження впливу елементів на формування образу й аналіз їх впливу на свідомість людини, зокрема глобальний вплив на мозок людини комп’ютерних ігор. Методи дослідження – було використано три напрями опрацювання даних та результатів: математичний, фізичний, психологічний. Основний метод – математична асоціативна модель. Результати – на основі отриманих даних та результатів математичної моделі було зроблено перші кроки в розкритті питання ігроманії, впливу комп’ютерних ігор на молодь, а також дії форм навколишнього середовища на свідомість. Новизна полягає в тому, що вперше вдалося математично показати та довести існування такого впливу. Крім того, вдалося вирахувати швидкість зациклювання діяльності мозку людини під впливом певних геометричних форм. Objects of study are different geometric shapes, particularly those that have an impact on human consciousness. The purpose of work is the analysis of the impact on human consciousness by pictures and shapes, including the global impact on the human brain by computer games. Methods of investigation lie in three key areas of data processing and results: mathematical, physical, psychological. The basic method is mathematical associative model. With help of the results based on existing data and results of the mathematical model was made first steps in revealing the question of gambling and the impact of computer games on human. The novelty is that it can be mathematically proved the existence of such influence. The significance of the work is extremely promising. A research method that was used may be useful in medicine, mathematics, developing new technologies, perhaps even a step toward understanding the processes of the human brain.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7957
Content type: Article
Appears in Collections:Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – 2010. – №663

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42.pdf196.22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.