Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобало, О. Ю.-
dc.date.accessioned2011-03-11T08:08:54Z-
dc.date.available2011-03-11T08:08:54Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБобало О. Ю. Організаційна структура управління маркетинговою діяльністю у вищих навчальних закладах / О. Ю. Бобало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 682 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 16–22. – Бібліографія: 4 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7880-
dc.description.abstractЗапропоновано приклади організаційної структури управління маркетинговою діяльністю вищого навчального закладу, а також розглянуто основні функції кожного з підрозділів маркетингу з рекомендаціями, залежно від величини ВНЗ. The article proposes examples of organizational management’s structure of marketing in the Institutions of the Higher education. Also it examines the main functions of the each marketing service depending on the size of the institution.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleОрганізаційна структура управління маркетинговою діяльністю у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2010. – №682

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
03.pdf556.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.