Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7684
Title: Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції
Authors: Івасюк, В. В.
Bibliographic description (Ukraine): Івасюк В. В. Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції / В. В. Івасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 388–399. – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Запропоновано класифікацію чинників, які впливають на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції. Досліджено вплив чинників на вибір рекламної стратегії на прикладі конкретних машинобудівних підприємств. The classification of the factors influencing a choice of advertising strategy of the machine-building products is offered. Influence of factors on a choice of advertising strategy on an example of the concrete machine-building enterprises is investigated.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7684
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2009. – №657

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
60.pdf284.04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.