Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7633
Title: Формування маркетингових стратегій управління ризиками енергоресурсів машинобудівного підприємства
Authors: Матвіїшин, В. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Матвіїшин В. Є. Формування маркетингових стратегій управління ризиками енергоресурсів машинобудівного підприємства / В. Є. Матвіїшин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 59–68. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розроблено маркетингові стратегії управління ризиками енергоресурсів підприємства з урахуванням сезонності та типовості цих ризиків. Наведено методичні рекомендації та чинники вибору оптимальної маркетингової стратегії управління ризиками енергоресурсів. На основі використання статистичних підходів оцінювання сезонності та типовості ризиків енергоресурсів сформовано моделі гармонійного аналізу сезонних ризиків, а також перевірена їх адекватність на діючих машинобудівних підприємствах. It was elaborated the marketing strategies of risk-management of enterprise considering seasoned and typed of such risks. It was showed the methodical recommendation and factors of optimal choice of marketing strategies in risk-management of energy resources. Basing on using the statistic approaches of evaluation of seasoned and typical of risk it was formed the model of harmonically analysis of seasoned risks. Also it was testified the formed model as an adequate at the machine-building enterprises.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7633
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №669

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.