Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7599
Title: Фінансово - економічні і маркетингові проблеми розвитку агробізнесу в Україні
Authors: Крупський, В. С.
Bibliographic description (Ukraine): Крупський В. С. Фінансово - економічні і маркетингові проблеми розвитку агробізнесу в Україні / В. С. Крупський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 189–197. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглядаються тенденції експортних та імпортних поставок сільськогосподарської продукції в Україні, визначаються проблеми фінансового і маркетингового характеру, які гальмують розвиток вітчизняного агробізнесу. Наведено трендові моделі зміни основних показників і алгоритми визначення показників для компенсації витрат на виробництво і збут. Доведена необхідність розширення сфери дії маркетингових заходів для покращання результатів діяльності сільськогосподарських підприємств. The article examined trends in exports and imports of agricultural products in Ukraine are determined by financial and marketing problems of nature that impede the development of domestic agribusiness. Given trend model changes the basic indicators and indicators algorithms to compensate for the costs of production and sales. Proved the necessity of expanding the scope of marketing activities to improve the performance of agricultural enterprises.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7599
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №669

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf913.29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.