Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7581
Title: Сучасні аспекти планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств з урахуванням інтересів груп економіко-управлінського впливу
Authors: Олексів, І. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Олексів І. Б. Сучасні аспекти планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств з урахуванням інтересів груп економіко управлінського впливу / І. Б. Олексів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 223–228. – Бібліографія: 20 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Запропоновані підходи до удосконалення процесу планування маркетингової діяльності підприємства шляхом врахування сучасних тенденцій, які виникають у зовнішньому середовищі функціонування організації. До тенденцій, які необхідно враховувати під час планування діяльності організації, зараховують динамічність зовнішнього середовища організації та групи економіко-управлінського впливу. З метою врахування зазначених тенденцій запропоновано заходи, які доцільно включити в систему планування маркетингової діяльності підприємства. In the article trends of external environment that should be considered in organizational marketing planning system are reviewed. The trends which the author recommends to consider are: high level of external environment uncertainty and company stakeholders. In order consider listed trends the author proposed activities which should be implemented into organization marketing planning system.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7581
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №669

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf424.4 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.