Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7564
Title: Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках
Authors: Демків, Я. В.
Bibliographic description (Ukraine): Демків Я. В. Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках / Я. В. Демків // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 171–180. – Бібліографія: 21 назвa.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто основні тенденції розвитку стратегічного маркетингу на сучасному етапі. Проаналізовано особливості формування маркетингових стратегій з урахуванням сучасних напрямів розвитку стратегічного маркетингу. Розглянуто основні групи маркетингових стратегій на ринках високотехнологічних товарів. Виділено основні чинники, які необхідно враховувати під час розроблення маркетингової стратегії підприємства, що діє або планує вийти на ринок високотехнологічних товарів. Basic strategic marketing trends are considered on the modern stage. The marketing strategies forming features are analysed taking into account modern directions of development of the strategic marketing. The basic groups of marketing strategies in the markets of high technology products are сonsidered. Basic factors, which must be taken into account while developing enterprise’s marketing strategy in high echnology markets, are selected.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7564
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №669

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf799.64 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.