Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7335
Title: Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу
Authors: Шарчук, Т. В.
Bibliographic description (Ukraine): Шарчук Т. В. Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу / Т. В. Шарчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 499–505. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Управління господарськими зв’язками – це порівняно нова і водночас стара сфера бізнесу, зміст якої полягає у встановленні ділових стосунків у логістичному ланцюзі і управління ними. В статті пропонуються конкретні заходи із впровадження програми партнерства у логістичному ланцюзі, розглядаються форми добровільних об’єднань, а також конкретні переваги учасників цієї програми. Management by economic communications – this there is a relatively new and old sphere of business, sense of which consists in to establishment of business relations in a logistic chain and management by them. In the article concrete measures on introduction of the program of partnership in a logistic chain are offered, the forms of voluntarily unions, and also concrete advantages of participants of this program are considered.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7335
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №594

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
75.pdf316.19 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.