Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7306
Title: Стратегічні маркетингові рішення в Інтернет-маркетингу
Authors: Литовченко, І. Л.
Новошинська, Л. В.
Bibliographic description (Ukraine): Литовченко І. Л. Стратегічні маркетингові рішення в Інтернет-маркетингу / І. Л. Литовченко, Л. В. Новошинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 258–264. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто необхідні умови ефективного функціонування підприємств у новій віртуальній економіці. Визначено моделі бізнесу в межах Інтернету під впливом глобалізаційних процесів на світовому ринку. Досліджено основні маркетингові підходи в Інтернеті й особливості їхнього застосування. Розглянуті стратегічні рішення щодо визначення мережної готовності підприємства для бізнес-входження в Інтернет. Рекомендовано для українських підприємств стратегічні рішення щодо визначення лідерства, керівництва, компетентності та технологічності з метою розвитку високоефективного Інтернет-бізнесу. The necessary conditions of effective functioning of enterprises in the new virtual economy are given a consideration. New business models in the measures of Internet, which are under influence of globalization processes of the world market, are determined. The main marketing approaches in the Internet and particularities of their applying are researched. Strategic decisions connected with determination of the net readiness of an enterprise for the business entering to the Internet are given a consideration. Strategic decisions concerning leadership, management, competence and technology determination targeted on developing of highly-effective Internet-business are recommended.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7306
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №594

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf314.1 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.