Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7301
Title: Маркетингові рішення у сфері управління продуктом неприбуткової організації
Authors: Ліманські, А.
Bibliographic description (Ukraine): Ліманські А. Маркетингові рішення у сфері управління продуктом неприбуткової організації / А. Ліманські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 119–123. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: На основі ринкової пропозиції неприбуткової організації наведено три рівні продукту: основа продукту (основна корисність, створювана споживачем при купівлі цього продукту), реальний продукт (матеріальні та нематеріальні ознаки, які є вирішальними для величини сприйняття цього продукту), розширений продукт (додана корисність). Проведено портфельний аналіз продуктів неприбуткових організацій на основі комплексного поєднання двох факторів: зовнішньої та внутрішньої відповідальності. On the basis of the market offer of non-profitable organization three levels of a product are submitted: a basis of a product (basic utility created by the consumer at the purchase of the given product), real product (material and non-material features, which are deciding for size of perception of the given product), extended product (added utility). Is carried out the case analysis of products of non-profitable organizations on the basis of complex association of two factors: external appeal, internal responsibility.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7301
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №594

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf275.24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.