Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілик, І. І.-
dc.date.accessioned2011-02-01T07:16:51Z-
dc.date.available2011-02-01T07:16:51Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБілик І. І. Чинники інтеграції концепцій маркетингу і логістики на роздрібному ринку / І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 361–369. – Бібліографія: 21 назва.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7287-
dc.description.abstractПроаналізовано маркетингові стратегії виробників пива з урахуванням сучасних тенденцій розвитку ринку. Подано рекомендації щодо їхнього вдосконалення з використанням концепцій маркетингу, логістики та інструментів економіко-математичного моделювання. Визначена необхідність створення дистрибуційних центрів для зниження логістичних витрат у сфері збуту пива і підвищення рівня сервісного обслуговування клієнтів. The marketing strategy of the manufacturers of beer are analysed in view of modern lines of development of the market. The recommendations concerning their improvement with use of receptions of marketing, logistics and economic-mathematical modelling are submitted. The necessity of creation distribution of the centres with the purpose of reduction of logistics costs of expenses in sphere of selling beer and increase of a level of service of the clients are concerned.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleЧинники інтеграції концепцій маркетингу і логістики на роздрібному ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №594

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
55.pdf348.99 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.